Gde organizovati najlepša slavlja – Ideje i saveti za odabir savršenog prostora

Jedna od najvažnijih stavki pri planiranju svakog veselja je odabir prostora za slavlje. Pravi odabir ne samo da ulepšava veselje, već i olakšava celokupnu organizaciju jer se uz salu može dobiti usluga keteringa, odabir menia, organizacija dekoracije, pomoć oko odabira muzike…

Bilo da je reč o privatnom, manjem slavlju ili velikoj proslavi, domaćini žele da svakog gosta ugoste na najbolji način, da se oseća dobrodošlo i da svojim veseljem uveliča razlog okupljanja.

Kako izabrati savršeno mesto? Na koje činioce treba obratiti pažnju? Zašto pojedini objekti mogu da organizuju sve vrste slavlja i tako olakšaju proces planiranja i realizacije?

Neka slavlje svima ostane u najlepšoj uspomeni, bez previše truda i angažovanja, uz pomoć menadžera Event Centra koji će izaći u susret sa predlozima, preporukama i uz prilagođavanje zahtevima svakog klijenta. Tako se organizuje uspešno veselje.

Prostor treba da ima kapacitet sale dovoljan za sve goste

Jedan od najvažnijih faktora pri odluci gde organizovati slavlje je da sala mora imati dovoljno mesta za sve goste.

Svako vodi računa da mesta ne bude premalo, ali je važno i kada se organizuju manje proslave da se sala prilagodi tako da bude prostrana, ne i prazna, da ceo prostor odiše luksuzom, dobrim rasporedom, ali da nikako ne deluje prazno.

Vodite računa ne samo o broju gostiju već i o dovoljno mesta za podijum za igru, muziku i nesmetan prolazak svih gostiju.

Menadžeri u centru će dati savete za najbolju transformaciju sale, da li su bolji okrugli ili četvrtasti stolovi, koliko osoba treba da sedi za njima….ako vam ideje odgovaraju sledi dalje planiranje savršene proslave.

Zašto je važno da je prostor smešten na dobroj lokaciji?

Kao što je važno da se gosti lepo provedu, važno je i da bezbedno dođu i odu sa veselja.

Uvek je lakše kada se proslava organizuje na mestu koje je svim gostima lako dostupno, gradskim prevozom, taksi prevozom, i zimi i leti. Osim što je važno da dođu bezbedno, još je važnije da sa veselja bezbedno stignu do svojih domova što je mnogo lakše ako je proslava u delu grada koji je pristupačan i lak za snalaženje.

Treba imati na umu da to olakšava i svima koji ne poznaju grad u kojem će se veselje odvijati pa nema bojazni oko dolaska i pronalaženja lokacije. To su detalji koji će postati problem u momentu dolaska gostiju pa je odlično kada se na vreme preduprede eventualne poteškoće.

Jedan od presudnih elemenata svake proslave je odabir hrane i pića

Pre potvrđivanja rezervacije raspitajte se i oko mogućnosti pripreme jela, da li je usluga isključivo ketering ili imaju svoju kuhinju sa kuvarom i timom?

To omogućava da se spremaju sveži, topli obroci, u vreme kada dinamika slavlja to zahteva… vrsna usluga omogućava prilagođavanje svim zamislima tako da se kreira magična atmosfera i proslava za pamćenje.

Šta sve ulazi u cenu zakupa?

Proverite da li cena uključuje kompletno osoblje i da li je ono stalno angažovano što znači da je naviknuto da radi u timu pa će bez greške ispuniti sve zahteve. Najčešće se iznos prezentuje kao cena po osobi, ali iznos mora biti transparentan i jasno objašnjen šta to čini konačan zbir.

Dobro pitanje je da li je u iznos uključen i najam sale ili se posebno za nju plaća zakup, da li se iznos menja ako je reč o proslavi na otvorenom, da li je moguća kombinacija lokacija za veselje..? Šta sala nudi od mobilijara, da li imaju mogućnost da ispune sve zahteve naročito kada su u pitanju složeni zahtevi kakva je tehnička oprema ili specijalni zahtevi vezani za dekoraciju.

Ne treba odustajati od svojih zamisli jer su menadžeri sale u mogućnosti da ispune mnoge zamisli tako što imaju svoju mrežu kontakata i dobavljača za najrazličitije potrebe. Kroz razgovor sa timom sa iskustvom dobićete i savete koji će dati bolje smernice i konkretniji plan za slavlje koje će oduševiti svakog.

Da li postoji razlika između organizacije velikog i malog okupljanja?

Čini se logičnim da manje okupljanje iziskuje i manje obaveza, ali svako ko ga organizuje zna da je jednako komplikovano, ako ne i teže pronaći adekvatne opcije za realizaciju veselja.

Manja okupljanja se zbog neadekvatnih prostora najčešće organizuju u objektima koji imaju male sale, često se bave i ugostiteljstvom pa su gosti najčešće dočekani u skučenom objektu, bez mnogo prostora i mogućnosti da  prostor prilagodite svojim potrebama.

Prostori koji su specijalizovani za organizaciju veselja mogu da se prilagode svakom zahtevu, a on često podrazumeva oslobađanje nekoliko zasebnih prostora (za animaciju dece, za slikanje, za venčanje i poseban deo za posluživanje..) pa se svi gosti osećaju odlično, a slavlje je onako kako ste ga vi i zamislili.

Zato ne treba izbegavati razgovor sa velikim event prostorima jer su oni najpre u mogućnosti da ispune sve želje, mnogo bolje nego objekti koji su i restorani jer je tu sve predodređeno, od nameštaja do dekora što se ne uklapa uvek u želje i potrebe.

Jedan Event centar za sve vrste proslava

Iako je danas na raspolaganju puno prostora za proslave, Dream Event je u mogućnosti da organizuju i manja i veća slavlja, proslave na otvorenom, na terasi sa pogledom na reku ili unutra u prostoru koji je uređen u art deko stilu.

Prostor se nalazi kod Beton hale, lako je dostupan svim gostima, lako se pronalazi i dolazi do Event centra. Svi gosti mogu imaju obezbeđen parking prostor, a sala se prilagođava za sve vrste veselja, od manjih okupljanja kakvi su rođendani pa do svadba i korporativnih proslava za više stotina osoba.

Ponuđen meni je osmišljen tako da zadovolji svakog gosta i oduševi pažljivo odabranim jelima i dostupnim pićima. Centar poseduje svoju kuhinju i tim kuvara koji će obezbediti pripremu svih vrsta obroka, a naročito toplih jela i svežih porcija tokom čitave večeri.

Mi smo vam u ovom tekstu doneli savete o tome na šta da obratite pažnju pri planiranju veselja i kako da odaberete najbolju opciju. Ako se odlučite da to bude upravo Dream Event Centar sve detalje možete videti na linku https://dreamevent.rs/, i u svakom slučaju vam želimo laku organizaciju i ispunjenje svih zamisli za proslavu na kojoj će se svi provesti fantastično.

Posted in gde