Gde organizovati poslovnu proslavu za pamćenje

Ljudi sede u restoranu i razgovaraju

Poslovne proslave se organizuju u firmama radi upoznavanja kolega, ali i radi poboljšanja postojećih odnosa, a povodi za ovakav događaj mogu biti različiti. Neki od njih su proslava godišnjice firme, doček Nove godine, promocija novog proizvoda i slično. U nastavku teksta pročitajte koja je vrsta prostora najbolja za održavanje ovakvih proslava.

Elegantnost i udobnost restorana

Restoran je često prva asocijacija kada se govori o poslovnim proslavama, jer je u ovakvim objektima mirnija atmosfera, koja pruža mogućnost svim gostima da neometano razgovaraju. Organizacija poslovne proslave u Aria Centru je na vrhunskom nivou uz tim stručnjaka, koji se dugi niz godina bave održavanjem ovakvih događaja. 

Pored dobre organizacije i profesionalnog osoblja, restoran vam pruža ugodnu muziku i dekoraciju, koja može biti specijalno posvećena vašoj firmi. Ukoliko među zaposlenima nemate samo omladinu, zreliji ljudi će biti oduševljeni što ne moraju da stoje tokom cele proslave, a to može biti značajno i damama u štiklama. 

Uz navedene elemente proslavu možete oplemeniti specijalnim efektima, koji su odlični za atmosferu ili suvim ledom i mehurićima za dobro raspoloženje zaposlenih. Ne ni bilo loše ni da posedujete profesionalnog fotografa ili snimatelja kako biste obeležili trenutak koji je bitan za vašu firmu, a na taj naćin će proslava svima ostati u sećanju.

Poslovna proslava u kafani

Sve više firmi se odlučuje za proslavu posebnog događaja u kafani, jer je prema nekima baš tu opuštenija atmosfera. To je možda zbog toga što u kafane često izlazimo sa prijateljima, a kada tu vidimo kolegu ili nadređenog konverzacija je opuštenija. Kafane često organizuju nastupe najvećih muzičkih zvezda i uglavnom su bolji izbor za firme sa manje zaposlenih.

Ovakvi prostori su pogodni za aktivnije žurke i prilagođeniji su firmama u kojima rade pretežno mlađi zaposleni. Ako ne znate gde da organizujete proslavu, a vaši zaposleni se vikendima u nazad provode u kafanama, onda je to dobro rešenje. 

Pored dobre muzike možete organizovati i hranu u vidu keteringa, ili je možete jednostavno naručiti iz menija koji kafana ima u ponudi. Dekorisanje prostora ne mora da bude loša ideja, ali većina kafana ima već prepoznatljiv izgled pa je najbolje samo izvršiti male promene.

Lepo dekorisano jelo na tanjiru

Aktivna proslava u prirodi

Poslovna proslava se može podjednako dobro organizovati i u prirodi, a to je sa sigurnošću najzdravije okruženje. Ovakve proslave je najbolje organizovati tokom lepog, toplog vremena a neke od najboljih lokacija u Beogradu su Ada Ciganlija, Košutnjak, Zvezdarska šuma itd. 

Na ovakvim mestima imate puno mogućnosti kada je organizacija u pitanju i pored fizičke aktivnosti vaši zaposleni će se dobro provesti. Takođe možete u dogovoru sa njima napraviti i sportsko takmičenje, a ako vremenske prilike ne dozvoljavaju ovakve aktivnosti uvek se možete odlučiti za kuglanje, ili neki drugi sport u zatvorenom prostoru.

Kancelarijski prostor možete urediti za proslavu

Kancelarijski prostor je dobro poznat vašim zaposlenima, ali uz dobru dekoraciju može dobiti na toplini i biti pogodan za određenu vrstu proslave. Za tu uslugu možete zadužiti neku od kompanija koje se bave dekoracijom, i one će vaše želje pretvoriti u stvarnost. 

Kada je u pitanju hrana organizujte ketering, koji u ponudi švedskog stola može izgledati veličanstveno, tako da ćete pomisliti da ste u nekom ekskluživnom restoranu. Prostor u kome svakodnevno borave zaposleni im je već dobro poznat i tu se mogu osećati najprijatnije, a što je najbolje tu vi odlučujete o kraju žurke.

U dogovoru sa zaposlenima možete organizovati veče društvenih igara, koje će oni poneti od kuće a kako bi bilo zanimljivije navedite neki otkačeni dress code kao uslov dolaska na žurku. Ovakav vid proslave će zaposlene zbližiti i načiniti ih porodicom, a to je poželjno kada je u pitanju dobro urađen posao.

Potrudite se da budete dobar domaćin

Kada je organizacija poslovne zabave u vašim rukama poželjno je da dođete bar pola sata pre gostiju i sa manirima ih dočekate. Sve treba da bude na najvišem nivou tako da bi dobro bilo nakon dolaska proveriti da li je svako uradio svoj posao, kada je u pitanju organizacioni tim.

Potrudite se da svi budu dočekani na pravi način i da im tokom boravka bude prijatno, ali ipak nemojte zaboraviti da je to i vaša proslava tokom koje bi trebalo da se opustite i uživate sa dragim ljudima.

Trenutno su aktuelne proslave Nove godine i celokupna dekoracija je u duhu predstojećih praznika, a gosti se trude da izgledaju što glamuroznije. Svaki povod je dovoljno dobar da se organizuje odlična proslava i da se zaposleni provedu i odmore od napornog posla.