Svaki biznis ima periode u poslovanju koji su veoma uspešni, ali i periode kada nije sve baš tako idealno. Pogotovo se to dešava kada se tek krene sa nekim biznisom, dok još stičemo iskustvo i suočavamo se sa raznim izazovima. Uvek postoje one kompanije koje su uspešne i po nekoliko decenija, i koje su postale prepoznatljiv brend kako u svojoj zemlji, tako i na inostranom tržištu. Sve kompanije koje uspešno posluju, trude se da svake godine slave svoj rođendan, i da na taj način ugoste sve svoje partnere i saradnike.
Jubilej je još veći razlog za slavlje, i njega slave sve kompanije koje su na tržištu opstale i profitabilne su. Obeležavanje jubileja je odlična šansa za dalju promociju firme i dobar marketing. Na ovaj način kompanije svojim poslovnim partnerima, ali i potencijalnim saradnicima žele da pokažu da su uspešne i da imaju finansijsku stabilnost. Zaposlenima se stavlja do znanja da se njihov rad veoma ceni, i da im njihova kompanija pruža sigurnost. Važno je i da svojim zaposlenima stavite do znanja da uvek imaju mogućnost napredovanja u poslu.
Organizacija korporativnih događaja na najvišem nivou
Organizacija korporativnih događaja, poput večere ili zabave na nekom lepom mestu je siguran i proveren način kako možete proslaviti jubilarni rođendan vaše firme. Dobra muzika, svečana večera i organizovanje raznih zabavnih aktivnosti, sigurno će oduševiti sve zvanice. Isti efekat može imati i bogat švedski sto, da bi se nakon posluženja čitav prostor pretvorio u podijum za igru. Sve zvanice, poput zaposlenih, poslovnih partnera i brojnih klijenata sigurno će se dobro provesti i dugo prepričavati ovaj događaj.
Ako pravite proslavu povodom 10, 20, 30 ili više godina postojanja i uspešnog poslovanja, onda organizacija korporativnih događaja mora biti posebna i na visokom nivou. Takvu vrstu proslave je poželjno proslaviti na nekom jedinstvenom mestu. To ne mora biti luksuzna sala u kojoj će se služiti svečana večera. Postoje event centri koji za vas mogu organizovati sve što poželite, i sigurno ćete biti prezadovoljni, kao i vaše zvanice. Ali isto tako proslava se može održati negde na otvorenom, u prirodi gde se može organizovati i mnogo aktivnosti poput raznih sportova.
Izlet ili putovanje
Jedan od načina na koji možete proslaviti važne datume svoje firme, jeste organizovanje izleta u prirodi. Poseta nekom poznatom izletištu ili pešačenje do nekog kulturno – istorijskog spomenika, gde ćete na cilju imati ručak, sigurno će se svideti vašim poslovnim partnerima i klijentima. Promocija zdravog načina života i briga o zaposlenima, izazvaće samo pozitivne reakcije. Putovanje sa najbližim saradnicima može biti odličan način da se proslavi neki jubilej. Celokupna organizacija je na vama, ali zvanice će sigurno biti oduševljene pozivom za putovanje.
Promocija firme uz reklamni materijal
Proslave su idealna prilika da svi čuju za vaš brend, jer kroz razni promotivni materijal možete doći do novih klijenata, ali i učvrstiti veze sa sadašnjim saradnicima i klijentima. Iskoristite ovu priliku, i na različitim materijalima odštampajte logo vaše firme. Štampa poslovnog slogana u nekom većem formatu, koji će biti istaknut na vidljivom mestu prilikom proslave, je isto dobar način reklamiranja. Pripremite razne vrste reklamnog materijala, poput majica, kačketa, torbi ili dukserica. Ako slavite jubilej, bilo bi poželjno da se na reklamnom materijalu nađe i broj godina koje slavite. Isto važi i za reklamni materijal koji se nalazi na nekom kancelarijskom materijalu ili nekoj kožnoj galanteriji.
Briga o zaposlenima
Najuspešnije kompanije vode računa o svojim zaposlenima, cene ih i poštuju. To radnici umeju da prepoznaju i da svojoj kompaniji vrate kroz dobar i produktivan rad. S vremena na vreme organizujte neku vrstu team buildinga ili druženja sa zaposlenima. Uplatite im zajednički odlazak u spa centar, ili organizujte zajedničko putovanje. Neka vrsta ekskurzije će vas vratiti u školske dane, zabavljaćete se i još više zbližiti. Na proslavama podelite i simbolične poklone zaposlenima. Ako su u pitanju zaposleni koji su sa vama od samih početaka, bilo bi lepo da im se zahvalite i poklonite nešto kao mali znak pažnje. Isto je i sa radnicima koji slave jubileje, na primer 10 ili 20 godina rada u firmi. Za njih spremite neke posebne poklone i na taj način im iskažite zahvalnost što su verni vašoj kompaniji.
Zajednica je bitna
Uspešne kompanije se uvek trude da pruže podršku ustanovama ili organizacijama koje su veoma važne za opstanak i dalji razvoj lokalne zajednice. Neka vaš uspeh osete i drugi, pa to može biti u vidu novčane donacije nekim sportskim klubovima koji promovišu zdrav način života i uključuju najmlađe članove u svoj rad. Donacija može biti i u vidu opreme bolnici, školi ili nekim udruženjima. Od velike je važnosti da pomažete razvoj lokalne zajednice, jer na taj način pokazujete da ste odgovorna kompanija koja brine o drugima.